Persoane interesante

Am auzit o afirmatie care m-a socat. M-a intrebat un frate unde scrie in Biblie „vai de cel pentru care nu se roaga nimeni”. Ce ma pus pe ganduri a fost cum de s-a ajuns ca aceasta afirmatie sa fie la egala autoritate cu Scriptura. Oare cate astfel de afirmatii sunt?
Ajutati-ma sa mai descopar astfel de „proiectile ereticizante” pentru a putea salva oamenii de confruntari inutile.

5 gânduri despre „Persoane interesante

  1. Eu am auzit la un amvon spunandu-se ca in Biblie scrie: „Eu urasc adunarea tinerilor.” La care fratele a spus: „scrie prin Amos sau Isaia, undeva pe acolo, dar va asigur eu ca scrie, sa ma credeti pe mine.” Sper sa te ajute. Se pare ca sunt revelatii noi.

    • Asta poate sa fie din Noua Biblie. Mai sunt unii frati care au revelatii proprii si le includ la nivel de Biblie, dar asta e… „Ferice de ei”!

Lasă un răspuns

