Suveranitatea și mita

Am început să citesc o carte foarte interesantă. E publicată la Editura Logos și prezintă patru concepții despre predestinare și liberul albitru.
Auzim pe la anvoane și în discuțiile particulare că teologia nu e de nici un folos. Teologii te(-)ologesc, studiile teologice nu ajută la viața spirituală ș.a.m.d. Ce contează ce crezi? Viața contează.
Contează ce crezi. În cartea de care vă spuneam sunt prezentate pe lângă altele, două situații practice pentru a ști cum să aplicăm ceea ce credem.
Eu aș vrea să dau un exemplu care nu prea are de-a face cu subiectul cărții, dar se leagă de încrederea noastră în Dumnezeu.
Credem cu toții că Dumnezeu e suveran? DA!!! CUM SĂ NU CREDEM? Dacă mă prinde radarul cu peste 50km/h față de limita maximă îmi ia permisul, dar eu dau mită să nu-mi ia. Astfel am făcut două greșeli. Dacă cred în suveranitatea lui Dumnezeu, de ce nu sunt în stare să suport consecintețele greșelii mele și să-L las pe Dumnezeu să lucreze mai departe? Fiecare trebuie să dăm un răspuns la această întrebare. RĂSPUNSUL DEPINDE DE CEEA CE CREDEMMita#SFINTIRE.

5 gânduri despre „Suveranitatea și mita

  1. Sa vad daca ai aceeasi parere si cand ajungi la spital cu un copil bolnav. Daca nu dai 10 lei unei asistente nici nu te baga nimeni in seama. Asta cum se numeste? Mita sau „atentie”?

    • Ceea ce faci cu argumentatia asta se numeste sofism. Nu poti judeca un concept avand in vedere o situatie.
      Pentru a sti cum sa fii in momente de criza trebuie sa-ti trasezi crezul inca din momentele de liniste.
      Eu cred ca fiecare isi raspunde singur la aceasa intrebare.

Lasă un răspuns

