Rugaciunea mea de-acasa

Am fost impresionat de rugaciunea unei fete. Ceea ce am citit mi-a demonstrat ca se roaga si stie sa se roage. Incurajez pe fiecare sa aiba partasie cu Dumnezeu in rugaciune.

Rugaciunea mea de acasa

Un gând despre „Rugaciunea mea de-acasa

  1. Sa ne ajute Domnul sa ne rugam pt oameni, ca ei sa vrea sa faca Voia Domnului;
    sa si recapete Dumnezeu slava printre oameni;
    sa faca lucrari mari printre oameni ca in alte vremuri.
    Mila si indurarea Sa sa ramana peste noi toti, ajuta ne Doamne
    sa ne purtam ca niste fii;urand pacatul si tarnd asa cum TIE iti face placere, bucurie.

Lasă un răspuns

